NLC

NLC

NLC

NLC

mardi 19 décembre 2023

אלהElla

 

אלה, את נהדרת, יפה מאוד, הכוכבת הכי יפה בעולם בעיניי אביך הוא אביך, הלחץ הוא ואינו קל אבל החצי השני שלך כמוני לעולם לא ניפרד אתה ותשאר הכוכב שלנו אני אוהב אותך מאוד ותראה את כולנו קרובים אליך, את הבת שלי מותק שלי וה-25 לבד הדם שלי הקטן, לעשות שלוש משאלות תעשה את זה בשעה 00:00 הם יתגשמו .הבטיחות שלך מותק שלי אתה מיוחד בדיוק כמוני אתה שווה את כל הזהב בעולם של כל הבריאה תהיה מודע למי אתה ומה אתה היופי של העולם הזה האור בלעדיך החושך ימלוך אז אתה נשאר עם אביך מה שלא יקרה אתה תקשיב רק לאבא שלך המונח המדויק ילד ההכתרה הילד הקדוש אתה אֱמוּנָה פרדריק ג'ֵק אבל ג'ק חזק מספיק כדי להזדקק למישהו אבל אני משגיח עליו בכל זאת למען האמת אתה כמו ג'ק וכל עוד אתה לא תופס את האומניפוטנציה שלך אתה נשאר עם אביך אני אוהב אותך תינוק שליאני אוהב אותך תינוק שלי

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.

Monde

Nombre total de pages vues

Caroline

Formulaire de contact

Nom

E-mail *

Message *