NLC

NLC

NLC

NLC

mardi 22 août 2017

Ewan Gordon Keystone

Ewan Gordon Keystone

The keystone you lack

The holy trinity

In three words

sprirituel
love
faith


Spiritual: you played god (I tried this way it makes me feel sorry) it is as if you have donned pants like another
You did not even get away from being god a time for all his people

Everything you do has become routine and without hope to believe it since mortecai

You do not even have room for god in you !! You do not even believe

In addition to having faith it is also in you

And you lost it I do not know why

Then I tried last love

Yes it's the link for it to work in both directions at least 1

well no

You have nothing but hatred

And not even a shade of love for me

And it tore me you can not know

It is as if your humanity had become empty or stone

So nothing happens

love
faith
spiritual

nothing

And do not be annoyed
I am a psychic medium

it is not my fault

You think I laugh and that I have time to lose ??

your dad
Is the meme of your family
And I do not understand you

You are also cold
distant
That he

noiseless
silence

And preferred your uncle because he was in the cinema before you

I will never understand why your uncle is your father of subtitution

You think your father lived it well ??

look at him

You are as guilty as him

But I can do nothing

Without even a dust of love that you had

for us

who has disappeared

Of everything in all
of you

And yet..tu liked me
So loved
That you promised me
The promise to everyone
may be
To be your wife
at 16 years old
me
Who knew nothing about life

short

Here it ruins my heart

I'm shocked
Merde on it's loved brothel
you know what
kiss my ass...


Ewan Gordon Clé de voûte

la clé de voûte te manque

la sainte trinité

en trois mot

spirituel
amour
foi


spirituel : tu as joué dieu ( j'ai essayé par là ça me désole)  c'est comme si tu a enfilé un pantalon comme un autre
tu a même pas retiré parti d'avoir été dieu un temps pour tout ses gens

tout ce que tu fais est devenu routine et sans espoir d'y croire depuis mortecai

tu n'a même pas la place pour dieu en toi !! tu n'y crois même pas

en plus avoir foi c'est aussi en toi

et ça tu l'a perdu je ne sais pas pourquoi

alors j'ai essayé en dernier l'amour

oui c'est le lien pour que ça marche dans les deux sens au moins 1

et bien non

tu n'as que de la haine encore

et même pas une nuance d'ame d'amour pour moi

et ça m'a déchiré tu ne peux pas savoir

c'est comme si ton humanité etait devenu vide ou pierre

donc rien ne passe

amour
foi
spirituel

rien

et ne m'en veux pas
je suis une médium voyante

ce n'est pas de ma faute

tu crois que je rigole et que j'ai du temps à perdre??

ton papa
est l'me de ta famille
et je ne te comprend pas

tu es aussi froid
distant
que lui

sans bruit
silence

et préféré ton oncle parceque lui était dans le cinema avant toi

je ne comprendrai jamais pourquoi ton oncle est ton père de subtitution

tu crois que ton père la bien vécu??

regarde le

tu es aussi coupable que lui

mais je ne peu rien faire

sans même une poussière d'amour que tu as eu

pour nous

qui a disparu

de tout en tout
de toi

etpourtant..tu m'a aimé
tant aimé
que tu m'avais promis
la promesse à tout le monde
peut etre
d'etre ta femme
à 16 ans
moi
qui ne connaissait rien à la vie

bref passons

voilà ça me ruine le coeur

je suis chocée
merde on c'est aimé bordel
tu sais quoi
va te faire foutre...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.

Monde

Nombre total de pages vues

Formulaire de contact

Nom

E-mail *

Message *