NLC

NLC

NLC

NLC

jeudi 30 mars 2023

hej, zdravo pomoćnice

hej, zdravo pomoćnice
očito je još uvijek u prometu s njom u aziji

reci mu
nego moja kuća
biti vraćen meni
biti vraćen meni

jer kad stignem
jer ću stići
ako nemam
vrati moju kuću
i da imam drugu puno ljepšu

on ona
njegov promet Dići ću ga u zrak usred bijela dana

i reci mu
što ću učiniti za njega njegovih nadolazećih vikenda
ali nemoj me više gnjaviti

to me razočarava
još uvijek je tamo
Stvarno
i zaštitit ću svoju kćer od ovoga
vjeruj mi
ona možda ima svoje ime
ali ona ima moju krv draga moja
i moja kći više neće biti obeščašćena
završeno

 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.

Monde

Nombre total de pages vues

Take A Look Around

Formulaire de contact

Nom

E-mail *

Message *