NLC

NLC

NLC

NLC

dimanche 26 mars 2023

Dobra večer Vidim da inzistiraš, uzeo sam google translate

 

Dobra večer
Vidim da inzistiraš, uzeo sam google translate
Nije mi zabranjeno doći, razgovarati s nama,
on se ne trudi, i nije na tebi da mi to govoriš
ali njemu, reći ću ti, može mi srce iščupati, opet mu kažem amen
on ne razumije
ne želi razumjeti
čak i odbija
pričaj sa mnom
on s tobom razgovara, misliš da me ništa ne boli
mučna svaka sekunda bez njega
sekunda je jednaka stoljeću, to je strašno, više je volio
 interes nego sreću nego ljubav, voli me
kao što sam ga oduvijek voljela, ali za njega to nije dovo
ljno, on će biti tu, odmah
čak je i na tlu poljubaca i zagrljaja,
ali njega nije briga, kao i sve,
čak i cure koje sam pitao tko me pušta na godišnji
 odmor, sav postojeći trud, idem u krađu koju mi 
​​je napravila, živim s njom, pomislio sam na trenutak 
da će mi vratiti ukradeno, čak ni, od gladi sam već 
je pao od zdravlja, on je zatvorio oči, ja ne,
 ja sam uvijek radila za njega tako da je on
 sretan bez obzira na sve, on ne, ljubav 
je dvosmjerna ulica i bez ostanka iza njegovog
 paravana plačem ako sam još živ, možeš me nazvati,
 razgovarati, ti govoriš francuski, ja govorim engleski
želim vam dobar vikend
i nikad više ne odgovaraj umjesto njega, to je kukavički 
i u lošoj vjeri, a ja nisam ni prevaren ni glup
toplo zahvaljujući

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.

Monde

Nombre total de pages vues

Take A Look Around

Formulaire de contact

Nom

E-mail *

Message *