NLC

NLC

NLC

NLC

lundi 27 mars 2023

reći ću ti

 

reći ću ti
oprosti što sam izravna
Ne smeta mi
da je zbog nje zeznuo svinjsku drolju

Ne smeta mi
da u ljubavi moramo krenuti od nule
kao prvog dana na njezinoj plaži

on je moj život kao što sam ja njegov

lutao je ne znajući gdje je

Lutala sam ne znajući gdje je

za mene za njega smo izgubili roditelje

uzela je moju kćer
i njezino kopile
to bugger me povukao prodao mog sina

zar ne misliš da je to dovoljno

i moja majka Charles
premazani istim

u njegovoj odsutnosti
zaljubili smo se
i ditto ga je uzeo od mene

mala ljubav je s mojom prvom ljubavi

a kad sam smogao hrabrosti pronaći ga

već je bilo prekasno
Toliko sam željela da on zna da ima kćer

to je odsutnost
od keitha

ali keith je 1988
On je jedini muškarac kojeg sam ikada imala
on je moj brat moj otac moja ljubav moje rame moje utočište moja obitelj moj dom
otkucaj u mom srcu
mirotvorac

pa ako misliš da smo dobro

samo ga zamoli da prestane dolaziti po nju, promet ga malo po malo ubija

i da više ne prilazi djevojkama

i da on, stop all with elel his traffic

Ne želim ga naći iza rešetaka
umrijet ću s njim...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.

Monde

Nombre total de pages vues

Caroline

Formulaire de contact

Nom

E-mail *

Message *