NLC

NLC

NLC

NLC

mercredi 26 octobre 2022

it's 5.5.5

 

baby my heart you don't like it I know but 5+5 makes 10 and 10 is 1 one!!!!!!!!
millions will tell you to meet you, kiss you
I wished you some time before but 5.5 with me which is 5.0 it's 5.5.5 
number invisible !!!
I know you don't like it but I'm telling you anyway
that everything comes true only and only for you
I miss you who I missed and will always miss.... or that you 
are one heart until the end of time
 baby my heart you don't like it I know but 5+5 makes 10 and 10 is 1 one!!!!!!!!
millions will tell you to meet you, kiss you
how do you want to see me for you in all this
Nevertheless
with no luck
I wished you some time before but 5.5 with me which is 5.0 it's 5.5.5
 number invisible !!!
I know you don't like it but I'm telling you anyway
that everything comes true only and only for you
I miss you who I missed and will always miss.... or that 
you are one heart until the end of timebébé mon coeur 
tu n'aimes pas je sais mais 5+5 ca fait 10  et 10  c'est 1 one !!!!!!!!
des millions vont te de le dire te croiser t'embrasser
comment veut tu me voir pour toi dans tout cela
malgré tout
avec aucune chance
je te l'ai souhaité quelque temps avant mais 5.5 avec moi
 qui fait 5.0  ca fait 5.5.5 number invisible !!!
je sais que tu n'aime mais je te le dis quand même
que tout se realise seulement et seulement pour toi
toi qui m'a manqué me manque et me manquera toujours....
ou que tu sois one heart jusqu'a la fin des temps

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.

Monde

Nombre total de pages vues

Formulaire de contact

Nom

E-mail *

Message *